
DRUGIE SPOTKANIE W RAMACH CKF CONNECT!
UWAGA MEETING PLANNERZY! CKF Connect powraca!
Po sukcesie pierwszej edycji zapraszamy na kolejne spotkanie networkingowe w CKF_13! Tym razem pod hasłem „Czy potrzebujeMY Event Managera? – przedstawienie w kilku aktach”.
Podczas wydarzenia przeanalizujemy rolę Event Managera w dzisiejszej branży MICE:
✔ Czy warto zatrudniać agencję eventową?
✔ Czy można zorganizować event bez osoby odpowiedzialnej za jego przebieg?
✔ Co mogą zaoferować agencje i profesjonalni organizatorzy kongresów oraz incentive travel?
📍 CKF_13
📆 14 kwietnia 2025
To doskonała okazja do networkingu, wymiany doświadczeń i poznania wartościowych osób. Jeśli jesteś częścią świata eventów, nie może Cię zabraknąć!
Link do formularza poniżej:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdDao7wbvTsaKnBBvyG67HNITThsxhmU0NEgG5mvtd3SU2p8w/viewform